Studio Double Fine zwalnia 12 pracowników i kasuje tajemniczy projekt

Wycofał się wydawca.

Niezależne studio Double Fine poinformowało, że z powodu skasowania jednego z projektów zmuszone było zwolnić kilkunastu pracowników.

„Nasza nieogłoszona produkcja została niespodziewanie anulowana przez wydawcę, co zmusiło nas do zredukowania zatrudnienia o 12 osób” - wyjaśnia założyciel firmy, Tim Schafer (dzięki, GamesIndustry). „Decyzja nie wpłynęła na nasze pozostaje projekty.”

Double Fine pracuje obecnie nad druga częścią przygodowego Broken Age, strategią Massive Chalice oraz nad odświeżoną odsłoną klasycznego Grim Fandango.

Studio z Kalifornii powstało w 2000 roku, gdy Schafer opuścił LucasArts. Zasłynęło produkcją Psychonauts, a w 2009 r. wydano Brütal Legend. Ostatnio firma polega na Kickstarterze, gdzie sfinansowano właśnie Broken Age i Massive Chalice.

Reklama

Skocz do komentarzy (11)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (11)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami