Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Losowo generowana lokacja w Bloodborne?

Twórcy sugerują podziemia wyglądające inaczej dla każdego gracza.

Twórcy Bloodborne - studio From Software - zasugerowali, że jedna z lokacji w grze może otrzymać losowo generowany układ pomieszczeń.

„Głęboko pod miastem Yharnam znajduje się rozległa sieć wielopoziomowych ruin, na pierwszy rzut oka znacznie starsza od samego Yharnam i stworzona przez coś innego niż ludzkie ręce. Co więcej, te ruiny wyglądają inaczej dla każdego śmiałka, który zdecyduje się je odwiedzić” - napisał producent Masaaki Yamagiwa na oficjalnym blogu PlayStation, zapowiadając publikację kolejnych szczegółów w następnych tygodniach.

Podziemia Yharnam

To nie wszystko, co ujawnili deweloperzy z From Software. Pokazano także kilka nowych miejsc, potworów i broni z gry.

Listę otwiera wiedźma kolekcjonująca gałki oczne, znajdująca się na terenie cmentarza Hemwick. Jest też łowczyni Gyula, która udała się w zapomniane dzielnice Yharnam, skąd nie wróciła.

Inne detale to zamek Cainhurst, należący do bogatej rodziny, która zniknęła bez śladu w tajemniczych okolicznościach. Pokazano też nową broń, zamieniającą się ze stylowej laski w kolczasty bicz za pomocą jednego przycisku.

Bloodborne ukaże się 27 marca, tylko na PlayStation 4.

Zamek Cainhurst
Łowczyni Gyula
Niemiłe osoby

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Bloodborne

PS4

Powiązane tematy
PS4
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze