Twórcy ograniczają opcje sieciowe w Halo: The Master Chief Collection

W celu poprawy działania trybu online.

Studio 343 Industries postanowiło czasowo ograniczyć listę dostępnych opcji rozgrywki w Halo: The Master Chief Collection, by usprawnić działanie trybu sieciowego.

Wielu graczy narzeka, że dołączanie do meczów trwa zbyt długo. Deweloperzy poinformowali, że znaleźli już prawdopodobną przyczynę problemu i starają się ją usunąć. Tymczasem użytkownicy kierowani będą do trybów, które działają najlepiej.

Tymczasowo usunięto więc opcje zabawy Team Hardcore, Rumble Pit, Halo 4 i SWAT. Dostępne są teraz Team Halo 2: Anniversary, Halo Championship Series, Team Slayer, Big Team Battle, Halo 2 Classic i Halo 3.

Twórcy dodają, że większość udanych meczów tworzy się w pierwszych czterech minutach oczekiwania. Jeśli w tym okresie nie uda nam się dołączyć do rozgrywki, zalecane jest cofnięcie się do menu i spróbowanie ponownie.

Ujawniono także, że w związku z problemami, Halo: The Master Chief Collection nie korzysta obecnie z serwerów dedykowanych, co może być problemem samo w sobie.

„Mogę zapewnić, że atakujemy problemy z wielu kierunków, od 343 Industries do platformy Xbox. Spoczniemy dopiero, gdy wszystko będzie już w porządku. Gracze donoszą o poprawie sytuacji, ale nie wycofujemy się przed końcem walki” - napisał producent wykonawczy Dan Ayoub.

1

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami