Dyrektor kreatywny pierwszej odsłony Assassin's Creed założył nowe studio

Patrice Désilets twórcą niezależnym.

Dyrektor kreatywny pierwszej odsłony Assassin's Creed - Patrice Désilets - założył nowe studio niezależne w Montrealu, po tym jak został zwolniony z Ubisoftu w maju 2013 roku.

1

Firma nosi nazwę Panache Digital Games, a przygotowane logo przypomina cyfrowe poroże. Niestety, to obecnie wszystkie znane szczegóły.

Wkrótce po opuszczeniu Ubisoftu, wydawca ogłosił, że deweloper zajmował się tajemniczym projektem 1666, jeszcze jako pracownik oddziału THQ Montreal.

- To nie była moja decyzja - mówił o swoim zwolnieniu producent. - Działania Ubisoftu są bezpodstawne. Zamierzam walczyć o swoje prawa, o mój zespół i moją grę.

Nie wiadomo jeszcze, czym zajmie się teraz Désilets i czy zdołał przekonać swoich kolegów z Montrealu do dołączenia do nowego studia. Ubisoft przejął studio THQ Montreal wraz z licencjami, więc dalsze prace nad 1666 są raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę nieprzyjemne rozstanie.

Patrice Désilets jako projektant gier jest znany przede wszystkim z pierwszej i drugiej części serii Assassin's Creed, ale także Prince of Persia: The Sands of Time.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami