CI Games ma dwa następne wysokobudżetowe tytuły „AAA” w produkcji

Dzięki sukcesowi Lords of the Fallen.

Marek Tymiński, szef polskiego studia CI Games przyznał w jednym z ostatnich wywiadów, że sukces Lords of the Fallen pozwolił firmie śmielej spojrzeć w przyszłość, a obecnie trwają pracuje nad dwoma następnymi produkcjami, określonymi jako wysokobudżetowe - „AAA”.

1
Marek Tymiński (po lewej)

- Myślę, że udowodniliśmy, że nasza formuła działa dobrze - przyznał menedżer w rozmowie z serwisem Polygon. - Nie chodzi o to, ilu mamy pracowników, ale o jakość.

Podczas prac nad grą, CI Games oddelegowało większość zadań do niemieckiego studia Deck 13, liczącego 65 deweloperów. W Warszawie został jedynie 10-osobowy zespół kreatywny, odpowiedzialny za ogólną wizję projektu i najważniejsze decyzje. W szczytowym okresie opłacano nawet 100 dodatkowych twórców z całego świata, na zewnętrznych kontraktach.

Tymiński przyznał, że trwają prace nad dwoma projektami z dużym budżetem. Jednym z nich jest zapewne kontynuacja Lords of the Fallen, drugi owiany jest jeszcze tajemnicą.

CI Games nie planuje jednak większego rozwoju w kraju, lecz ponownie postawi na partnerów z całego świata.

- Rynek gier wideo w Polsce nie jest szeroki pod względem pracujących w nim ludzi - mówił Tymiński. - Rozszerzenie zespołu w oparciu o krajowych pracowników nie jest łatwe. Nawet zatrudniając osoby z zagranicy napotykamy na ograniczenia tempa rozwoju.

- Znając te ograniczenia, naszym celem nie jest znaczy wzrost w sferze siły roboczej. Ważne jest za to podejmowanie mądrych decyzji i wybór odpowiednich partnerów, dostarczających jakość zgodną z wymaganiami zespołu kreatywnego.

Lords of the Fallen ukazało się 28 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One. „To tytuł, od którego trudno się oderwać, choć nie jest doskonały. Twórcy w przemyślany sposób zmodyfikowali podstawy rozgrywki znane z Dark Souls i połączyli je z własnymi pomysłami” - napisał w recenzji Mateusz.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami