Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polskie studio Bloober Team wyda trzy gry w przyszłym roku

Basement Brawl, Scopophobia i Medium.

Polskie studio Bloober Team planuje na przyszły rok premiery trzech produkcji, co ma przełożyć się na „skokowy wzrost przychodów”.

Scopophobia

Pierwsze w kolejce jest Basement Brawl, czyli nowa odsłona chłodno przyjętego Basement Crawl. Z powodu niskiej jakości pierwszej wersji, twórcy zdecydowali się rozpocząć prace od nowa i zmienić tytuł, nawiązując do tematyki - walk kilku postaci na zamkniętych arenach.

W zręcznościowej grze akcji wybieramy jedną z czterech postaci, a naszym celem jest pokonanie wszystkich przeciwników na arenie, na wzór klasycznego Bombermana czy Spy vs. Spy. Premiera ulepszonej wersji na przełomie 2014 i 2015 roku, na PlayStation 4.

Na I lub II kwartał 2015 r zaplanowano horror Scopophobia. Akcję umieszczono tu w epoce wiktoriańskiej, a sytuację obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Wcielimy się w dzieci lub w polującego na nie bazyliszka. W planach jest kampania dla pojedynczego gracza oraz asymetryczny tryb sieciowy. Nie znamy jeszcze platform docelowych, ale w grę wchodzą zapewne nowe konsole i PC.

Najbardziej tajemniczą produkcją jest Medium, czyli kolejny horror. Premiera w III lub IV kwartale przyszłego roku. Jest to największy z projektów spółki, ale na więcej szczegółów musimy jeszcze poczekać.

Prezes studia - Piotr Babieno - przyznał także w rozmowie z agencją ISBnews, że jego firma planuje wejście na główny rynek GPW (obecnie notowana jest na NewConnect) lub „pozyskanie inwestora branżowego”.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Basement Crawl

PS4

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze