Dziś pierwsze poprawki trybu sieciowego Halo: The Master Chief Collection

Lista błędów jest jednak długa.

Twórcy Halo: The Master Chief Collection - studio 343 Industries - jeszcze dzisiaj opublikuje pierwsze poprawki trybu sieciowego tej gry na Xbox One.

1

Już wczoraj część graczy donosiła z rozczarowaniem, że na dołączenie do meczu online trzeba było czekać nawet... sześć godzin.

Użytkownicy serwisu Reddit przygotowali długą listę zauważonych problemów, obejmującą liczne usterki nie tylko w multiplayerze, ale także kampaniach fabularnych i oprawie graficznej czy dźwiękowej.

„Otrzymaliśmy sporo zasłużonych skarg na długie tworzenie meczów i inne błędy” - napisano w oświadczeniu na oficjalnej stronie. „Przepraszamy i zdajemy sobie sprawę z frustracji. Zasługujecie na więcej i pracujemy bez przerwy, by znaleźć rozwiązania problemów tak szybko, jak to tylko możliwe, koncentrując się w pierwszej kolejności na rozgrywkach sieciowych.”

Poprawki zostaną wprowadzone po stronie serwerów, więc gracze nie będą musieli pobierać żadnych plików czy nawet resetować swoich konsol, by z nich skorzystać.

Na najbliższy weekend zaplanowano już kolejną aktualizację, obejmującą inne zauważone przez graczy błędy i problemy.

„Wasze opinie pomogły znaleźć odosobnione przypadki błędów, więc nie przestawajcie nas informować. Dziękujemy za cierpliwość i za zrozumienie. Deweloperzy pracowali bardzo ciężko nad Halo: The Master Chief Collection i nie przestaniemy, dopóki całość nie będzie warta waszej pasji dla naszej serii.”

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami