Pierwsza prezentacja trybu FPS w kosmicznym symulatorze Star Citizen

Twórcy chcą zaoferować wysoki poziom realizmu zbliżony do serii Arma.

Przedstawiciele Roberts Space Industries zaprezentowali w Australii tryb FPS w kosmicznym symulatorze Star Citizen. Zapis pokazu opublikowano w serwisie Twitch.

Za prace nad trybem FPS odpowiada zewnętrzne studio Redacted Studios współpracujące ściśle z RSI.

Implementacja aspektu strzelanki to jeden z największych zapowiedzianych do tej pory dodatków nieprzewidzianych podczas pierwszej zbiórki funduszy na projekt.

Gracze będą mogli wykonywać różne misje, samotnie lub ze znajomymi. Twórcy chcą, by tryb FPS odpowiadał pod względem realizmu rozgrywce w statkach kosmicznych. Ostrożne podejście i współpraca będą więc niezbędne. Projektanci zapowiedzieli, że wzorują się na poziomie realizmu znanym z cyklu Arma.

Ciekawym urozmaiceniem strzelanin wydaje się możliwość rozgrywki przy zerowej grawitacji.

Star Citizen to przede wszystkim „symulator życia w kosmosie”. Rozwijać się i zarabiać będzie można na wiele sposobów - zaciągając się do wojska, zostając piratem, zajmując się handlem lub wydobywaniem surowców. Wszystko to w rozległej galaktyce w towarzystwie innych graczy.

Twórcy przygotują też kampanię dla jednego gracza - to dokładnie wyreżyserowany, liniowy tryb Squadron 42.

Gra ma zadebiutować pod koniec 2015 roku na PC.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz dołączył do nas w 2013 roku. Zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami