Bungie obiecuje zmiany w trybie rywalizacji Iron Banner w Destiny

Ekwipunek będzie miał większe znaczenie.

Studio Bungie zapewnia, że tryb sieciowej rywalizacji Iron Banner w Destiny powróci do gry w zaktualizowanej formie, bliższej oryginalnym założeniom.

W odróżnieniu od pozostałych opcji w Crucible - gdzie szanse są wyrównane - Iron Banner uwzględnia statystyki ataku i obrony postaci. Gracze z lepszym wyposażeniem powinni teoretycznie zadawać więcej obrażeń, samemu będą bardziej odpornym na ataki.

1

Część grających uważa jednak, że tryb nie działał tak, jak powinien. Postać na niskim poziomie doświadczenia, wyposażona w startowy model karabinu, radziła sobie bez większych problemów z dużo bardziej rozwiniętymi bohaterami.

W najnowszej aktualizacji na oficjalnej stronie, twórcy przyznali, że byli nieco zbyt „konserwatywni”, a różnice pomiędzy poziomami postaci w nowej odsłonie Iron Banner staną się bardziej „dramatyczne”.

Dostęp do trybu wymagał będzie uczestnictwa lidera na minimum 20 poziomie doświadczenia. Słabsze postacie dołączą do zabawy wraz z silniejszym kolegą, ale muszą liczyć się z wysokim poziomem trudności.

Nowa opcja zabawy miała jeszcze jeden problem. Podczas rozgrywki zdobywaliśmy punkty reputacji dla tytułowej frakcji, ale otrzymywał je tylko zwycięski zespół. Doprowadziło to do sytuacji, gdzie reprezentanci przegrywającej drużyny opuszczali mecz jeszcze przed jego zakończeniem.

Twórcy chcą wyeliminować ten problem poprzez system Medallion. Po porażce otrzymamy medalion, który przy następnym zwycięstwie zamieni się w bonus do reputacji, niemal identyczny z wygraną.

W planach jest także wprowadzenie lepszych nagród, w tym elementów pancerza na 30 poziomie, ale do wykorzystania tylko w dwóch slotach.

Wyzwania bounty związane z Iron Banner będą teraz łatwiejsze do wykonania, gwarantując jednocześnie większe korzyści. Dzięki opcji reforging od nowa wylosujemy statystyki broni zdobytych w tym trybie, płacąc w Motes of Light.

Bungie zasugerowało, że tryb Iron Banner będzie ponownie dostępny jeszcze w tym roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami