Sony przygotowało nową reklamę PlayStation 4, zachęcając graczy do „przyjaznej rywalizacji” w trybach sieciowych.

Materiał wideo z udziałem prawdziwych aktorów prezentuje, jak łatwo można zamienić się w profesjonalnego koszykarza, bohatera gry akcji w fikcyjnym państwie w Himalajach czy futurystycznego Strażnika w Destiny.

„Dramatyzacja. Nie próbujcie tego w domu” - ostrzega Sony, podczas gdy dwójka aktorów przemyka na czterokołowcach obok zdenerwowanego słonia.

Zaprezentowane w filmie produkcje to NBA 2K15, Far Cry 4 oraz Destiny, czyli tytuły dostępne także na innych platformach sprzętowych. Gry na wyłączność dla PlayStation w tym roku to LittleBigPlanet 3, Geometry Wars 3: Dimensions oraz bijatyka Guilty Gear Xrd -SIGN-. Pozycje te trafią także na PS3.

„Na kanapie lub w sieci, nie ma to jak wziąć udział w prawdziwej rywalizacji lub kooperacji” - napisał Guy Longworth, szef marketingu PlayStation.

Reklama