Mobilna strategia Godus od Petera Molyneux z dużą aktualizacją

Pustynne środowisko i inne nowości.

Mobilna strategia Godus od słynnego Petera Molyneux otrzymała pierwszą dużą aktualizację, wprowadzającą między innymi drugie środkowisko.

Lokacja nosi nazwę Weyworld. Aby dostać się na nowe ziemie, trzeba zbudować Arkę, co wymaga „znacznych nakładów czasu i surowców” - zapewnia studio 22cans. W podróż w jedną stronę zabierzemy 500 osadników.

Weyworld różni się znacząco od podstawowego środowiska, stawiając na gorący, pustynny klimat. Twórcy przygotowali nowe typy terenu, wrogie plemiona oraz kolejne karty i naklejki do odblokowania. Gracz może zsyłać komety i wzywać burze.

Więcej szczegółów znaleźć można na oficjalnej stronie. Godus kupimy obecnie za 20 euro (ok. 85 zł) na Steamie lub pobierzemy za darmo na urządzenia z systemem iOS. W przyszłości produkcja zadebiutuje jeszcze na Androidzie.

Nowy projekt słynnego producenta Petera Molynoux udało się sfinansować na Kickstarterze w grudniu 2012 roku. Gracze wpłacili łącznie ponad 525 tys. funtów (blisko 2,6 mln zł). Deweloper czerpie inspiracje ze swoim poprzednich gier, takich jak Black & White czy Populous.

1
Nie ma, nie ma wody na pustyni

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami