Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Crew umożliwi dostosowanie liczby klatek na sekundę na PC

Twórcy celują w 60 FPS.

Gra wyścigowa The Crew pozwoli graczom na PC dostosować liczbę wyświetlanych klatek na sekundę według własnych upodobań.

Wersje PlayStation 4 i Xbox One pozostaną zablokowane do 30 FPS. Również testowa edycja beta na komputerach osobistych była ograniczona do tego poziomu, co zmuszało graczy do szukania alternatywnych rozwiązań na zdjęcie blokady. Nie będzie to już potrzebne w pełnym wydaniu.

- Płynność i liczba klatek będą ostatecznie zależały od sprzętu - przyznał główny projektant Serkan Hassan w rozmowie z serwisem TechRadar. - Część osób znalazła sposób na zdjęcie blokady w wersji beta. Jeśli dobrze rozumiem, będziemy umożliwiać zrobienie tego samego w pełnej wersji, o ile nie pojawią się jakiś inne problemy.

Ubisoft zapewniał już wcześniej, że „stara się” osiągnąć na PC docelowo 60 klatek na sekundę. Po ostatnich kontrowersjach związanych z Assassin's Creed Unity, słowa francuskiej firmy będą na pewno dokładnie weryfikowane.

The Crew ukaże się 2 grudnia. Platformy docelowe dla tej gry wyścigowej z otwartym światem to PC, PlayStation 4, X360 i Xbox One.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Crew

PS4, Xbox One, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze