Posiadacz Destiny znalazł sposób na wejście do mapy z przyszłego DLC

Kilka trudnych skoków.

Uważny gracz Destiny znalazł sposób na zwiedzenie mapy, która przeznaczona jest najprawdopodobniej do DLC House of Wolves, zaplanowanego dopiero na przyszły rok.

Użytkownik serwisu YouTube o pseudonimie „Nowise10” opisał swoją przygodę w poniższym materiale wideo. Akcja toczy się w lokacji Terminus na Wenus, gdzie podobno rozegra się misja The Citadel, przeznaczona dla postaci na 22 poziomie doświadczenia - tak wynika z ujawnionych w ubiegłym miesiącu informacji.

Kluczowe jest wykonanie kilku trudnych skoku na terenie Citadel na Wenus. Musimy przemieścić się po wąskich, metalowych elementach, by ostatecznie wskoczyć do grawitacyjnej windy.

Nowy obszar pozbawiony jest jeszcze wrogów, ale zawiera trzy uszkodzone Ghosty do znalezienia. Lokacje dwóch z nich znaleźć można w filmie, pozycję trzeciego ujawnia screen.

„Żaden z ogłoszonych dodatków nie jest jeszcze ukończony” - napisał we wrześniu David Dague z Bungie, reagując na ujawnienie pierwszych informacji o planowanych DLC.

Przed przyszłorocznym House of Wolves zagramy jeszcze w dodatek The Dark Below, zaplanowany na grudzień tego roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze (3)