Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bungie rozważa opcję raidów z osobami spoza listy znajomych w Destiny

Trwają dyskusje.

Studio Bungie zastanawia się nad wprowadzeniem w strzelance Destiny opcji matchmakingu, umożliwiającej wyszukiwanie chętnych do udziału w raidach poza naszą listą znajomych.

Vault of Glass

Obecnie w grze dostępny jest jeden raid - Vault of Glass. Misje tego typu przeznaczone są dla sześciu graczy, ale wykonać można je tylko ze znajomymi, w odróżnieniu od innych produkcji MMO, takich jak World of Warcraft. W produkcji Blizzarda nic nie stoi na przeszkodzie, by zaprosić do zabawy inne postacie chętne do walki.

Twórcy tłumaczyli pierwotnie, że problemem mogą być osoby przedwcześnie opuszczające scenariusz, rujnując tym samym zabawę pozostałym. Nie bez znaczenia jest także konieczność ścisłej współpracy.

„Raidy zostały zaprojektowane z myślą o solidnych zespołach zabójców, zobowiązujących się do rozwiązania pełnej wybuchów zagadki” - napisał teraz David Dague z Bungie. „Większość zwycięskich zespołów przyznaje, że jedno słabe ogniwo oznaczałoby niepowodzenie.”

„Są też jednak inne historie. Słyszymy o graczach, którzy spotkali się dosłownie przed drzwiami. Słyszymy opowieści o nieznajomych, którzy wspólnie ukończyli raid.”

„Takie historie są dla nas zaskoczeniem, ale nasi gracze zawsze nas zaskakują. Na pewno widzimy wasze opinie. Dyskutujemy o systemie tworzenia rozgrywek dla tych trudniejszych wyzwań w Destiny. To początek” - dodaje Dague.

Menedżer do spraw społeczności przyznał także, że deweloperzy zastanawiają się nad dodaniem opcji prywatnych meczów, umożliwiających rywalizację pomiędzy znajomymi.

Cover image for YouTube videoDestiny - Video Recenzja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze