Transverse - anulowano zbiórkę pieniędzy na ambitny projekt sieciowy

Zabrakło zainteresowania.

Studio Piranha Games miało ambitne zamiary w związku z Transverse. Planowano stworzyć żyjące, sieciowe uniwersum w konwencji kosmicznego symulatora. Pieniądze chciano pozyskać od graczy, ale brak zainteresowania zmusił deweloperów do wstrzymania zbiórki.

2
A miało być tak pięknie

„Dziękujemy za podjęcie ryzyka i pokazanie nam, że jesteście zainteresowani zobaczeniem naszej wizji. Jak widzicie, tempo naszej kampanii nigdy nie osiągnęło poziomu, który umożliwiałby zrealizowanie projektu ze wsparciem społeczności” - napisano w komunikacie na oficjalnej stronie.

Wszyscy użytkownicy, którzy zdecydowali się wesprzeć Piranha Games, odzyskają swoje pieniądze w najbliższych dniach. „Planujemy przenieść teraz Transverse za kurtynę. Mamy nadzieję, że pewnego dnia zobaczymy się w kosmosie” - dodają deweloperzy.

Nie jest jasne, czy „opuszczenie kurtyny” oznacza, że projekt będzie dalej rozwijany, ale w obliczu braku funduszy jest to mało prawdopodobne.

Koncept ambitnej gry sieciowej polegał na pomyśle, że to właśnie użytkownicy są sprzedawcami w sklepach, barmanami w knajpach, dostarczycielami zadań i trenerami nowych umiejętności. Sami budują miasta, okręty i stacje, kreując nawet własne państwa.

1

Podstawami produkcji były eksploracja, kolonizacja i podbijanie uniwersum z pokładów własnych statków kosmicznych. Gracze mieli dostosować jednostki do własnych potrzeb, zajmując się nie tylko walką z przeciwnikami, ale także górnictwem.

Problemem podczas zbiórki mogły być dość wysokie oczekiwania finansowe twórców. Planowano produkcję w modułach, zaczynając od 500 tysięcy dolarów na podstawowe latanie statkami.

Warto przypomnieć, że Piranha Games w kluczowym okresie przed samą zapowiedzią Transverse popadło w konflikt z fanami swojej drugiej gry - MechWarrior Online. Gracze wyrażali niezadowolenie, że deweloperzy pracują nad nowym projektem przed ukończeniem poprzedniego.

Studio może mieć w przyszłości jeszcze większe problemy - obecnie liczy około 65 pracowników, a ostatnio zwiększało zatrudnienie, prawdopodobnie właśnie w związku z Transverse.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Na stronie

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami