Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Battlefield Hardline - dziewięć map i siedem trybów w dniu premiery

W tym pięć nowych opcji zabawy.

Electronic Arts potwierdziło, że osoby decydujące się na zakup strzelanki Battlefield Hardline w dniu premiery, w trybie sieciowym znajdą dziewięć map oraz siedem trybów rozgrywki.

Szybcy i wściekli

Szef studia Visceral Games - Steven Papoutsis - potwierdził w rozmowie z kanałem JackFrags w serwisie YouTube, że pięć z opcji zabawy nie pojawiło się nigdy wcześniej w serii.

Serwis MP1st zauważa, że potwierdzone już tryby to Hotwire (pościgi z pojazdami), Rescue (odbijanie zakładników), Blood Money (walka o pieniądze), Heist (ataki na skarbiec) oraz standardowe Conquest i Deathmatch. Pozostaje jeszcze miejsce dla jednej opcji. Wiemy jedynie, że nie będzie to Rush.

Battlefield Hardline ukaże się na początku przyszłego roku, na PC, PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One. W najnowszym wpisie na blogu, projektant rozgrywki sieciowej Thad Sasser przyznał, że w pracach deweloperskich pomocne są opinie zebrane podczas testów wersji beta.

„Ogólnie, przyjęcie Rescue oraz Hotwire było bardzo pozytywne i otrzymaliśmy też szczegółowe wskazówki, jak ulepszyć te tryby” - napisał deweloper.

„Widziałem dość sceptyczne komentarze na temat naszych zdolności co do przygotowania trybu rywalizacji. Myślę, że to zdrowa krytyka. Pomaga nam zrozumieć, jakie wyzwania czekają nas w przypadku Rescue.”

„Deweloperzy i gracze mają unikatową możliwość współpracy przy tworzeniu świetnych wrażeń z rozgrywki, więc trzeba to wykorzystać!” - dodał.

Cover image for YouTube videoBIG INTERVIEW - Hardline Steve Papoutsis

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Battlefield Hardline

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze