Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bungie szykuje zmiany w balansie rozgrywki Destiny

Naprawiono „jaskinie skarbów”.

Bungie rozwiązało problem z „jaskiniami skarbów” w Destiny, gdzie szybkie tempo odradzania wrogów wykorzystywano do pozyskiwania dużej liczby przedmiotów.

Jaskinie już bez specjalnych atrakcji

„The Hive w świętym Treasure Cave zdali sobie sprawę z daremności swoich wysiłków i ciągłych ataków na Skywatch. Wycofali się, by leczyć rany i zaplanować kolejne natarcie” - napisano na oficjalnej stronie studia Bungie.

Czas respawnu przeciwników w poszczególnych lokacjach został zwiększony, w niektórych przypadkach nawet o pół minuty.

„Strzelanie przez godziny w czarną dziurę nie jest naszym wymarzonym sposobem na rozgrywkę w Destiny” - dodają twórcy.

Zmniejszono także liczbę znajdywanych engramów, a niszczenie ekwipunku otrzymywanego w zadaniach z wydarzenia Queen's Wrath nie zagwarantuje już najwyższej jakości materiałów, choć nadal otrzymamy legendarne przedmioty.

W innej wiadomości na oficjalnej stronie, Bungie opisuje swoje spostrzeżenia na temat gry i zapowiada zmiany w balansie rozgrywki.

W najbliższych miesiącach poprawiona zostanie losowość „identyfikowania” przedmiotów oraz komunikacja głosowa. Deweloperzy przyznają też, że teoretycznie najpotężniejsze bronie egzotyczne nie dysponują odpowiednią mocą. Ich statystyki zostaną w przyszłości podniesione.

Inne planowane zmiany w arsenale to zmniejszenie efektywności karabinów Auto Rifle na dłuższych dystansach oraz lepsza skuteczność Scout Rifle. Słabsze będą także strzelby. W misjach pojawi się więcej przedmiotów, a zadania typu Strike będą nieco prostsze do ukończenia.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze