Twórcy Wiedźmina 3 opowiadają o niebezpieczeństwach stworzonego świata

Nie zabraknie też wyzwań i przygód.

Studio CD Projekt Red opublikowało nowy dziennik deweloperski gry Wiedźmin 3, koncentrujący się na „niebezpieczeństwach, wyzwaniach i przygodach”, czekających na graczy w otwartym świecie.

1
To nie jest sympatyczny piesek

- Umieściliśmy pola bitew, wioski, zamki czy ruiny w miejscach, gdzie pasowały w naturalny sposób - przyznaje starszy projektant poziomów Peter Gelencser, mówiąc o zaletach przygotowania dużo większego obszaru gry niż w poprzednich odsłonach serii.

- Po świecie rozrzucone są setki interesujących miejsc, od naturalnych formacji skalnych, do opuszczonych budynków - dodaje Damien Monnier, starszy projektant rozgrywki. - Każde zostało przygotowane ręcznie, z własną historią, wyzwaniem i - co najważniejsze - nagrodą.

- Podczas prac nad Wiedźminem, jednym z głównych założeń było stworzenie świata, który przypomina prawdziwe życie tak bardzo, jak to tylko możliwe - wyjaśnia Monika Gliniecka, specjalistka kontroli jakości. - Dlatego przygotowaliśmy złożony system społeczności, rozwijający się wraz z graczem i fabułą.

- Największe miasto w grze - Novigrad - liczy niemal dwa tysiące mieszkańców, a każdy z nich ma swoje własne cele i życie. Co więcej, każda spotykana postać ma swój własny zestaw reakcji.

- Wiedźmin 3 to także bardzo złożony system dnia i nocy, wpływający na środowisko wokół gracza. Po zapadnięciu zmroku budzą się nowe monstra i potwory. Jako wiedźmin możemy zaczekać do świtu, lub zaryzykować i podróżować nocą - opisuje Monnier.

Dziki Gon ukaże się 24 lutego przyszłego roku, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (8)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami