Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Grafiki koncepcyjne z nowej gry twórców serii Killzone - raport

AKTUALIZACJA: Ujawniono zarys fabuły?

Aktualizacja (18.09.2014): Użytkownik serwisu społecznościowego Reddit ujawnił kilka szczegółów na temat fabuły i systemów rozgrywki w nowej produkcji Guerilla Games, zatytułowanej podobno Horizon.

Wiadomości pochodzą rzekomo z testów przeprowadzonych na grupach fokusowych - należy je traktować z przymrużeniem oka.

Akcja toczy się w postapokaliptycznej przyszłości, gdzie roboty wyewoluowały w zwierzęta i dinozaury, a ludzie zostali zdegradowani do prehistorycznych osiedli, zbieractwa i budowania wyposażenia z elementów poległych przeciwników.

Wcielimy się w rudowłosą kobietę, zafascynowaną eksploracją zapomnianej cywilizacji. Jednym z elementów rozgrywki ma być związywanie nóg wielkich robotów za pomocą lin, na wzór filmów „Star Wars” i maszyn AT-AT.

Świat gry jest podobno otwarty, z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. U boku bohaterki znajdzie się druga postać wspomagająca. Możliwe, że w planach jest także sieciowa kooperacja.

Na forum A9VG ujawniono też kolejną grafikę koncepcyjną:

*

Oryginalna wiadomość (16.09.2014): W sieci opublikowano dwie grafiki koncepcyjne, które mają podobno ilustrować najnowszy projekt studia Guerilla Games, twórców serii Killzone.

Obrazki traktować należy oczywiście jako nieoficjalne - zostały opublikowane na chińskim forum dyskusyjnym A9VG (dzięki, NeoGAF).

Wiarygodności może dodawać fakt, że już wcześniej w sieci pojawiały się niepotwierdzone doniesienia, że nowy projekt Guerilla Games ma oferować między innymi roboty-dinozaury oraz główną bohaterkę z rudymi włosami, co widać na pierwszej grafice.

Spekuluje się, że trwają prace nad produkcją RPG z otwartym światem, z ogłoszeniem i premierą w przyszłym roku, zapewne tylko na PlayStation 4.

- Chcemy poszerzyć horyzonty jako studio, rozpoczęliśmy więc tworzenie całkiem nowej marki, czegoś zupełnie innego niż Killzone. Nie chcę wdawać się w szczegóły, ale staramy się zachować świeżość - mówił we wrześniu ubiegłego roku Eric Boltjes, główny projektant holenderskiej firmy.

- To super projekt! I bardzo ekscytujący dla nas czas. Zabiją mnie, jeśli powiem choć słowo - dodał pół roku póżniej producent Killzone Shadow Fall, Poria Torkan.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
PS4
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze