Producent DayZ uspokoja fanów zaniepokojonych postępami prac

Hicks: „Gracie w wersję deweloperską.”

Producent gry DayZ, opowiadającej o sztuce przetrwania w świecie opanowanym przez zombie, stara się uspokoić fanów, zaniepokojonych powolnym rozwojem produkcji.

Brian Hicks wypowiedział się na oficjalnym forum dyskusyjnym, w temacie zatytułowanym: „Kto jeszcze stracił wiarę w DayZ?”

Deweloper interweniuje po dziewięciu stronach wpisów, gdzie motywem przewodnim jest narzekanie na stan produkcji, rozwijającej się powoli mimo licznych aktualizacji.

1
Jeśli wycieczka, to tylko w świecie zombie

Hicks zapewnia, że DayZ jest we wczesnej fazie produkcji. Wypalonym graczom zarekomendował przerwę.

„Nie gracie w DayZ, a w wersję deweloperską” - napisał. „Wczesną wersję deweloperską. Główne prace nad tytułem trwają od 11 miesięcy, podczas gdy w standardowych warunkach powinny to być trzy lata.”

„Ocenianie tak wczesnej wersji jest jak krytykowanie obrazu po kilku ruchach pędzla. Mogę obiecać, że żaden z waszych ulubionych tytułów AAA nie przypominał efektu końcowego w tak wczesnej fazie.”

„Zróbcie sobie przerwę i wróćcie podczas testów wersji beta lub po premierze. Okres dostępu w Early Access będzie składał się z wielu lepszych i gorszych momentów. Taka jest natura tworzenia gier. To dla nas wszystkich bardzo stresujące, ale możecie pomóc w kształtowaniu rezultatów końcowych.”

„Według mnie było warto. Nie wszyscy muszą się jednak z tym zgadzać i nie można ich za to winić.”

DayZ ukazało się w programie Early Access z wczesnymi wersjami gier w grudniu 2013 roku i nadal pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się tytułów na Steamie.

„Zalecamy, by nie kupować gry w obecnym jej stanie. Produkcja przeznaczona jest dla osób, które zdają sobie sprawę z tego, czym jest Wszesny Dostęp i są zainteresowane przystąpieniem do trwającego cyklu deweloperskiego” - ostrzegają twórcy na Steamie.

Hicks zapewnia, że deweloperzy z czeskiego studia Bohemia Interactive nadal starają się opublikować wersję beta pod koniec tego roku. W tym samym okresie firmę opuści Dean „Rocket” Hall, główny pomysłodawca projektu.

W sierpniu na targach Gamescom ogłoszono, że DayZ trafi także na konsole PlayStation 4.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami