Producent Assassin's Creed Unity o nowych systemach parkouru i walki

Materiał wideo.

Pierwsza odsłona serii Assassin's Creed wyłącznie na konsole nowej generacji i PC obiecuje wiele zmian, w tym przebudowany system walki i płynniejszy parkour. Część nowości zobaczyć można w materiale wideo od naszych kolegów z brytyjskiej redakcji.

1
Główny bohater - Arno Dorian

W filmie zaprezentowano urywki z jednej z misji typu „Black Box”. W takim scenariuszu gracz nie będzie zmuszony do podążania wytyczoną ścieżką, lecz otrzyma wycinek Paryża, by na własną rękę dotrzeć do określonego celu. Takie podejście ma gwarantować możliwość wielokrotnego powtarzania zadań, za każdym razem testując inne rozwiązania.

- Parkour został całkowicie przebudowany. Oferuje teraz więcej wolności i lepszą płynność poruszania się - mówi Alex Amancio, dyrektor kreatywny gry. Dzięki przeprojektowaniu systemu deweloperzy mogli stworzyć drugi „kierunek” parkouru - poruszanie się w dół.

Świat gry - wirtualny Paryż - pełen będzie mieszkańców. Producent obiecuje nawet pięciotysięczne tłumy, ale także lepszą symulację zachowań poszczególnych osób, wchodzących między sobą w interakcje.

Paryżan podzielono na trzy frakcje: strażników, ekstremistów politycznych szukających zaczepki oraz tłum, który często może nawet pomóc głównemu bohaterowi.

System walki ma być teraz dużo trudniejszy - zniknie między innymi kontra z poprzednich odsłon. Aby zrekompensować ten element, Ubisoft postawił zdecydowanie większy nacisk na skradanie, dodając między innymi możliwość kucnięcia.

- Walka została przebudowana od podstaw. Jeśli jest zbyt prosta, to wszystkie sytuacje zawsze zakończą się walką. Chcemy, by gracze postarali się przekraść niezauważenie - dodaje Amancio.

- Nadal można oczywiście postawić na bezpośrednie starcie. Nie można jednak automatycznie kontrować, a wrogowie nie czekają już w kolejce do ataku.

Assassin's Creed Unity ukaże się 13 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami