Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Deweloperzy z Techlandu o swobodzie ruchu w grze Dying Light

„Graczom bardzo ciężko będzie wrócić do innych tytułów.”

Techland opublikował materiał wideo, w którym deweloperzy opowiadają o swobodzie ruchu i naturalnym sposobie przemieszczania się bohatera w grze Dying Light.

Wypowiedziom twórców towarzyszą nowe fragmenty rozgrywki.

Jeden z programistów, Bartosz Kulon, podkreślił, że po przyzwyczajeniu się do systemu ruchu w Dying Light graczom „bardzo ciężko będzie wrócić do innych tytułów”.

Użytkownicy przejmą kontrolę nad bohaterem, który będzie w stanie przeskoczyć niemal każdą przeszkodę i wspiąć się na wiele budynków. Możliwe będzie nawet odbicie się od przeciwnika, by skoczyć wyżej.

Akcja gry jest osadzona w wielkim mieście Harran, które zostało opanowane przez zombie. Gracze wyruszą z kryjówek, by szukać cennych zasobów. Wrogowie nie będą stanowić dużego zagrożenia w dzień, za to w nocy staną się bardzo potężni.

Dying Light zadebiutuje w lutym 2015 roku. Trafi na PC, PS3, PS4, X360 i Xbox One.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dying Light

PS4, Xbox One, PC

Oczekiwanie na obraz okładki

Dying Light (anulowano)

PS3, Xbox 360

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze