Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gra akcji Hellgate od byłych deweloperów z Blizzarda wraca na Steam

Potrzeba głosów w programie Greenlight.

Hellgate: London ukazało się w listopadzie 2007 roku, jako połączenie strzelanki, RPG i gry akcji, stworzone przez byłych deweloperów z Blizzarda, pracujących w Flagship Studios. Teraz tytuł chce zadebiutować na Steamie, dzięki kampanii w programie Greenlight.

Poza trybem dla pojedynczego gracza, twórcy w oryginale przygotowali także multiplayer, a całość dostępna była po opłaceniu miesięcznej subskrypcji.

Produkcja od samego początku miała jednak trudności z przyciągnięciem graczy, a wydawca - Namco Bandai - postanowił wyłączyć serwery w lutym 2009 roku. Firma Hanbitsoft z Korei Południowej pozyskała prawa do licencji i rozpoczęła prace nad ponowną premierą, jako Hellgate: Resurrection.

Z opisu na Steamie wynika, że mamy do czynienia z wersją o tytule Hellgate Global, zawierającą także dodatek Tokyo z nowymi lokacjami i zadaniami.

„Hellgate Tokyo kontynuuje historię z London Resurrection” - napisali twórcy. „Gracze zaczynają w bazie Tokyo i odwiedzają kolejne lokacje w ramach postępów w fabule. Tokyo składa się z 24 poziomów, z nowymi potworami i bossami.”

Za kampanię odpowiada firma Redbana Corporation, powiązana z koreańskimi Hanbitsoft i T3 Entertainment. Gra już od kilku lat funkcjonuje w tym kraju jako tytuł Free to Play.

Akcja w Hellgate to dynamiczny hack'n'slash w stylu Diablo, z losowo generowanymi przedmiotami, układem poziomów i przeciwnikami. Rozgrywkę obserwujemy w perspektywie pierwszej osoby, a gracze walczą z siłami piekieł. Podobne koncepty rozwinęło dwa lata później Borderlands od Gearbox Software.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Hellgate: London

PC

Oczekiwanie na obraz okładki
Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze