Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sześcioosobowe misje w Destiny wykonamy tylko z osobami z listy znajomych

„To pewne ryzyko” - przyznaje Bungie.

Sześcioosobowe misje w Destiny - odpowiednik raidów z innych gier MMO - przejdziemy tylko z pomocą osób z naszej listy znajomych.

Odpowiedzialne za produkcję studio Bungie przyznaje, że podejmuje w ten sposób ryzyko, ale chce, by gracze angażowali się w te trudne scenariusze wspólnie z kolegami.

Raidy będą jedną z podstawowych atrakcji dla najbardziej zaawansowanych postaci, a ich przejście może zająć nawet kilka godzin.

„Te misje zabiorą gracza i grupę pięciu znajomych w miejsce, którego wcześniej nie widzieli, a do którego będą często powracać” - wyjaśnia scenarzysta Luke Smith z Bungie w rozmowie z serwisem IGN. „Wymagania stawiane bohaterom będą większe niż w innych strzelankach.”

Podobnie jak w World of Warcraft czy innych sieciowych produkcjach MMO, raidy zarezerwowane będą dla rozwiniętych postaci.

Nie wiadomo jeszcze jaki będzie maksymalny limit doświadczenia w Destiny, ale dostęp do pierwszych misji tego typu powinniśmy uzyskać w okolicach 20 poziomu, po zakończeniu kampanii fabularnej.

Dla przykładu, bohaterowie na 25 poziomie odwiedzą raidy o tym samym stopniu trudności, co nie znaczy jednak, że je ukończą. Poszczególne scenariusze będą wymagały nawet kilku podejść, by zdobyć nowy sprzęt i rozpocząć od początku.

Twórcy szykują także inne atrakcje dla osób, które ukończyły już kampanię fabularną. Pojawią się zadanie codzienne i tygodniowe, a także aktywności Nightfall z „egzotycznymi nagrodami”.

Destiny ukaże się 9 września na PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One.

Cover image for YouTube videoDestiny Beta - Misja fabularna, Miasto - Eurogamer.pl

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze