Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

After Reset - RPG inspirowane Falloutem po raz drugi na Kickstarterze

Dużo skromniejsza kampania.

Deweloperzy z niezależnego studia Black Cloud postanowili po raz drugi spróbować sił na Kickstarterze.

Nie zabraknie postapokaliptycznych pustyń

W grudniu ubiegłego roku pierwsza zbiórka zakończyła się spektakularną porażką - zebrano około 47 tysięcy dolarów, choć celem było ambitne 900 tys. dol. Tym razem oczekiwania są już dużo mniejsze i niemal zrealizowane - udało się pozyskać 30 tys. z celu na poziomie 35 tys.

Wśród inspiracji twórcy wymieniają między innymi dwie pierwsze części serii Fallout, Baldur's Gate i Planescape: Torment, obiecując ciężką atmosferę, nieliniową fabułę i „hardcore'ową” mechanikę, nawiązującą do czasów D&D.

„Wszyscy byliśmy podenerwowani anulowaniem Fallout: Van Buren, Knights of the Old Republic 3 czy Neverwinter Nights 3” - czytamy na stronie Kickstartera. „Byliśmy zmęczeni rozczarowaniami i czekaniem na cudy, więc postanowiliśmy sami wypełnić lukę.”

Akcja toczy się 132 lata po Resecie - termonuklearnej apokalipsie, która zniszczyła cywilizację. Jedna trzecia planety zamieniła się w Żółte Strefy, gdzie ruiny okrywa radioaktywny pył. Kontrolę przejęły grupy anarchistów, a jedzenie i woda pitna stały się towarami luksusowymi.

After Reset powstaje na silniku graficznym Unity. Poza trybem dla pojedynczego gracza, w pełnej wersji znajdziemy rozgrywki w kooperacji i rozbudowany edytor poziomów. Akcję obserwujemy zza pleców bohatera lub z oddali, w rzucie izometrycznym.

Premierę demonstracyjnego „prologu” zaplanowano na jesień tego roku, na PC, Maca i Linux. Pełna wersja zadebiutuje najwcześniej w 2015 roku.

Cover image for YouTube video

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

After Reset

PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze