The Binding of Isaac: Rebirth będzie ponad trzykrotnie większe od oryginału

Na jeden rozdział złoży się około 500 pomieszczeń.

The Binding of Isaac: Rebirth będzie produkcją ponad trzykrotnie większą od oryginału - poinformował na swoim blogu Edmund McMillen, główny projektant.

W grze znajdzie się ponad 450 przedmiotów, czyli ponad dwa razy więcej, niż w pierwszym The Binding of Isaac i dodatku Wrath of the Lamb łącznie.

Rebirth to także 50 nowych przeciwników, ponad 15 nowych bossów, a także urozmaicenie w postaci walk z dwójką potężnych przeciwników jednocześnie.

Oryginalna wersja zawierała około 150 pomieszczeń w każdym rozdziale. W nowej edycji ich liczba przekroczy 500. Twórcy przygotowali też dodatkowe rodzaje pokojów.

Rebirth to usprawniona i wzbogacona wieloma dodatkami wersja popularnej gry typu roguelike, która zadebiutowała w 2011 roku. Najważniejsze zmiany to odmieniona oprawa graficzna i tryb kooperacji. Gracz wciela się w postać przemierzającą kolejne pomieszczenia piwnicy pod własnym domem i walczy z przeciwnikami. Śmierć oznacza koniec przygody.

The Binding of Isaac: Rebirth zadebiutuje najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Trafi w pierwszej kolejności na PS4 i PS Vita, a później także na PC.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami