Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Torment: Tides of Numenera zaplanowane na IV kwartał przyszłego roku

Prace nad Wasteland 2 dobiegają końca.

Twórcy ze studia inXile entertainment opublikowali aktualizację na temat produkowanych tytułów: Wasteland 2 oraz Torment: Tides of Numenera.

„Słyszeliście zapewne nasze ogłoszenie daty premiery Wasteland 2 pod koniec sierpnia” - napisał na Kickstarterze Kevin Saunders, szef projektu. „Zaczęliśmy już przenosić osoby do prac nad Tormentem i zwiększymy wysiłki wraz z kończeniem zadać w postapokaliptycznej Ameryce.”

„Gdzie stoimy więc z Tormentem? W ostatnim tygodniu naszego Kickstartera ustaliliśmy cel na pierwszą połowę przyszłego roku” - dodał deweloper. „Sukces Wasteland 2 w programie Early Access na Steamie sprawił, że mieliśmy więcej czasu na dopracowanie tej gry, a także więcej czasu na preprodukcję Torment.”

„Jak można się domyślić, pierwsza połowa przyszłego roku nie jest już realistyczna i patrzymy teraz na IV kwartał 2015 r.”

„Rok po zakończeniu Kickstartera na rzecz Torment: Tides of Numenera nadal mamy ponad 80 procent budżetu, jest więc sporo zasobów na produkcję, testy beta i fazę finałową.”

Torment: Tides of Numenera to duchowy następca kultowego RPG Planescape: Torment. Akcja gry rozgrywa się w świecie stworzonym przez Monte Cooka. Producentem kreatywnym jest Colin McComb, twórca oryginału. Gra bazuje na silniku tworzonym przez Obsidian Entertainment na potrzeby Pillars of Eternity.

Read this next