Dead Island 2 z trybem sieciowym dla maksymalnie ośmiu graczy

Akcja umieszczona w Kalifornii.

W poprzednich odsłonach Dead Island w sieci mogliśmy zagrać z maksymalnie trzema osobami. W Dead Island 2 limit ten zwiększa się do siedmiu.

Zapraszanie do rozgrywki nie będzie wymagało większych wysiłków z naszej strony, a znajomi (i nieznajomi) dołączą i opuszczą nasz świat w dowolnym momencie.

- Można też grać samotnie - przyznał reżyser Bernd Diemer w rozmowie z serwisem GameTrailers. - Ale jeśli tylko zdecydujemy się połączyć i jesteśmy chętni na zabawę z innymi osobami, zainteresowani dołączą do naszego świata - serwera.

Nie będziemy jednak mogli zabić innych graczy w trybie sieciowym, ponieważ nabijanie statystyki morderstw nie jest zgodne z naturą serii - dodał deweloper. Rywalizacja skoncentruje się na pozyskiwaniu surowców i interesujących obiektów.

Dead Island 2 nie powstaje w polskim studiu Techland, a obowiązki przejęli Niemcy z Yager Development, już półtora roku temu. Ton gry ma być zabawny i szalony.

Akcję umieszczono w jasnej i kolorowej Kalifornii, podzielonej na trzy większe obszary: Los Angeles, Hollywood z Venice Beach oraz San Francisco w okolicach mostu Golden Gate. Twórcy zapewniają, że przyjrzeli się dokładnie demografii tych miejsc w prawdziwym świecie, by wiernie odwzorować ten element.

Postać prowadzona przez gracza nie będzie traktowana jak „bohater”, lecz jako szary obywatel, który odkrywa, że jest odporny na infekcję zombie.

- Dla postaci gracza jest to druga szansa - mówił Diemer. - Okazuje się, że jesteśmy odporni, co czyni z nas bohatera w oczach innych.

Dead Island 2 ukaże się w przyszłym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami