Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Divinity: Grzech Pierworodny opóźnione po raz kolejny

Tym razem o 10 dni.

Divinity: Grzech Pierworodny zanotowało kolejne opóźnienia. Nowa data premiery produkcji RPG na PC to 30 czerwca.

Pierwotnie projekt sfinansowany na Kickstarterze miał zadebiutować jeszcze jesienią 2013 roku. Później termin zmieniono na 28 lutego, na bliżej nieokreśloną wiosnę tego roku, a następnie na 20 czerwca. Okazuje się, że studio Larian potrzebuje jeszcze dziesięciu dni.

„Zespół chce dostarczyć jak najlepszą produkcję w dniu premiery. Dodatkowy czas wykorzystamy na nagranie głosów dla szeregu postaci, a także na wyeliminowanie błędów i dopracowanie całości” - napisano w oświadczeniu dla serwisu Polygon.

Niecierpliwi gracze mogą nadal decydować się na zakup niedokończonej produkcji w programie Early Access na Steamie, za 37 euro (ok. 153 zł), lecz w takim przypadku nie możemy liczyć na polską wersję językową, przygotowywaną przez Cdp.pl.

Turowe RPG rozgrywa się przed wydarzeniami z Divine Divinity. Akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym, a fabuła toczy się w świecie fantasy. W przyszłości ukażą się także konwersje na Maca i Linux.

Zwiastun prezentujący zmiany, jakie wprowadzono w grze od czasów publikacji pierwszego traileraZobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Divinity: Grzech Pierworodny

PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze