Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów debiutuje na systemie operacyjnym Linux

W Edycji Rozszerzonej.

Polski CD Projekt RED poinformował, że RPG Wiedźmin 2: Zabójcy Królów jest już dostępne w wersji na system operacyjny Linux, w Edycji Rozszerzonej.

„Masz ogień?” - zapytał żołnierz

Produkcja debiutowała w tym wydaniu w kwietniu 2012 roku, na PC i Xboksie 360. Kilka miesięcy później grę wydano także na system napędzający komputery Apple - Mac OS X.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi mogąc zaprosić korzystających z Linuksa graczy do świata Wiedźmina” - komentuje Marcin Momot, menedżer społeczności w CDP Red. „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to wyjątkowa opowieść fantasy i jestem pewien, że dostarczy ona miłośnikom gatunku mnóstwo zabawy”.

Edycja Rozszerzona zawiera wszystkie wydane dotąd ulepszenia oraz dodatki: misje, przerywniki filmowe czy usprawnienia mechaniki. Tytuł dostępny jest do pobrania na Steamie. Obecnie gra w wersji Linux działa tylko na kartach graficznych od Nvidii, ale trwają prace nad przygotowanie wsparcia dla sprzętu AMD.

W związku z premierą, dwie części serii Wiedźmin przeceniono w systemie dystrybucji cyfrowej Valve aż o 80 procent.

Poniżej wymagania sprzętowe dla Linuksa:

OS: Ubuntu 12.04 i SteamOS (gra może działać na innych wersjach systemu Linux, ale nie są one oficjalnie wspierane).

Minimalne:

  • Procesor: Intel Core 2 Duo
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Dysk twardy: 25 GB wolnej przestrzeni
  • Karta graficzna: GeForce 9800 512MB, zintegrowana karta graficzna Intel nie jest obsługiwana

Zalecane:

  • Procesor: Quad Core Intel
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Dysk twardy: 25 GB wolnej przestrzeni
  • Karta graficzna: GeForce GT 640 1GB, zintegrowana karta graficzna Intel nie jest obsługiwana

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Xbox 360, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze