Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wolfenstein: The New Order - wstępna analiza wydajności

Obietnica 1080p i 60 klatek na sekundę na PS4 i Xbox One - dotrzymana.

Digital Foundry przygotowało materiał wideo porównujący wydajność Wolfenstein: The New Order na PlayStation 4 i Xbox One, a także zestawienie kilku ujęć z obydwu konsol oraz z PC.

Okazuje się, że - zgodnie z obietnicami projektantów - produkcja działa na platformach nowej generacji niemal identycznie, przy rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę

Różnice dostrzegalne są jedynie w ilości anty-aliasingu. W jednej ze scenek przerywnikowych rozdzielczość na Xbox One zmienia się przez chwilę na 1440x1080, ale nie zauważono większej liczby odstępstw od normy.

Problemem pojawiającym się na wszystkich platformach jest lekkie opóźnienie wczytywania się tekstur, podobnie jak to miało miejsce w strzelance Rage. The New Order powstało na tym samym silniku, co produkcja od id Software.

Pełna, obszerniejsza analiza nowej odsłony cyklu Wolfenstein zostanie opublikowana niedługo. Materiały ze wstępnego porównania poniżej.

Zobacz na YouTube
PlayStation 4
Xbox One
PC
Wyłącznie w tej scence na Xbox One rozdzielczość spada do wartości 1440x1080. Poza tym, na wszystkich platformach mamy do czynienia ze stałym, natywnym 1080p.
PlayStation 4
Xbox One
PC
The New Order dzieli nieco problemów z Rage, głównie przez fakt wykorzystania technologii megatekstury powodującej lekkie opóźnienia wczytywania się tekstur.
PlayStation 4
Xbox One
PC
Kiedy tekstury już w pełni się wczytają, można porównywać wszystkie trzy wersje gry. Co ciekawe, filtrowanie anizotropowe na PC jest mniej zauważalne.
PlayStation 4
Xbox One
PC
Jakość efektów cząsteczkowych jest często gorsza w konsolowych wersjach gier. Nie w przypadku Wolfenstein: The New Order. Pod tym względem wszystkie wersje są bardzo zbliżone.

Read this next