Pasek świetlny kontrolera DualShock 4 do PlayStation 4 został zaprojektowany z myślą o zestawie wirtualnej rzeczywistości Sony - urządzeniu Project Morpheus.

1

- Odnośnie świetlnego paska, to nasz departament powiedział, że tego potrzebujemy. Do śledzenia ruchów w wirtualnej rzeczywistości - powiedział Jed Ashforth, projektant z działu technologii w Sony Computer Entertainment Europe, w rozmowie z Techradar.

- Gdy konsole zaczęły trafiać do odbiorców i wszyscy mówili: „Hej, to odbija się w moim telewizorze!”, naszą reakcją było tylko „Och, nie...”. Nie mogliśmy nikomu powiedzieć, do czego pasek służy.

Opublikowana niedawno aktualizacja oprogramowania PlayStation 4 pozwala użytkownikom na ustawienie poziomu jasności świetlnej belki na kontrolerze.

Project Morpheus znajduje się obecnie w fazie prototypu. Do działania wymaga PlayStation Camera. Zestaw czujników śledzi ruchy i położenie głowy, by odpowiednio obracać trójwymiarowym obrazem wyświetlanym przez gadżet.

Reklama