Bohaterowie The Last of Us na PS4 będą wyglądać jak w przerywnikach na PS3

Nowe filmiki w 1080p i 60 FPS.

Nowe modele postaci w The Last of Us, przygotowywane dla wersji PlayStation 4, będą wyglądać jak bohaterowie widziani w przerywnikach filmowych z wydania PS3.

- Dodaliśmy modele w wysokiej rozdzielczości, więc wygląd dorównuje filmikom - przyznaje dyrektor kreatywny Neill Druckmann w rozmowie z magazynem Edge (dzięki, Videogamer).

- Jest też ulepszony model oświetlenia. Później przyjrzeliśmy się pozostałym elementom. Wrogowie wyglądali z bliska na nieco rozmytych, więc tutaj było stosunkowo łatwo. Podkręciliśmy detale i dało się zauważyć znaczącą różnicę.

- Przerywniki filmowe działają teraz w 1080p i 60 klatkach na sekundę, co wymagało renderowania od podstaw - dodał. - Interesujące jest, że teraz nie przejmujemy się już ograniczeniami technicznymi konsoli, lecz pojemnością płyty.

Deweloper mówił także na temat ewentualnego skorzystania z funkcji oferowanych przez kontroler DualShock 4.

- Mamy pewne pomysły związane z panelem dotykowym, ale trzeba je przetestować i sprawdzić, czy są warte dodania - wyjaśnił. - Nie chcemy za bardzo ingerować w doświadczenie i odejść od tego, co uczyniło The Last of Us tak wspaniałym.

The Last of Us: Remastered ukaże się na PlayStation 4 jeszcze w tym roku.

1

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami