Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Autorzy nowej wersji Outcast przyznają się do porażki na Kickstarterze

„Cel powinien być niższy...”

Na 11 dni przed zakończeniem zbiórki, twórcy odświeżonej wersji klasycznego Outcast zebrali na Kickstarterze nieco ponad 253 tysiące dolarów - dużo mniej niż planowane 600 tys. Deweloperzy przyznają się do porażki i popełnienia błędów.

„Przed rozpoczęciem kampanii wiedzieliśmy, że mamy za mało zawartości i wysoki cel zbiórki” - napisało niezależne studio Fresh3D w aktualizacji.

„Powinniśmy ustalić niższy cel kampanii, dodać więcej platform docelowych, zaoferować lepsze materiały wideo, publikować więcej aktualizacji i lepiej je zaplanować, nie mieszać nowych fragmentów rozgrywki z klasyczną wersją, pokazać nowy model postaci lub chociaż lepszy trailer.”

Franck Sauer, deweloper odpowiedzialny jeszcze za pierwszą produkcję, opublikował w kwietniu pierwszy pokaz gry. Wykorzystano oryginalne modele postaci, animacje i efekty, ale środowiska zostały już przebudowane. Takie połączenie wprowadziło tylko niejasności na temat planowanej oprawy graficznej.

Nie jest jasne, czy projekt doczeka się realizacji. Fresh3D uważa, że gra na to zasługuje, lecz nie podano żadnych konkretów.

Outcast wydano w 1999 roku. Tytuł, uznawany za jedną z pierwszych gier TPP w otwartym świecie, spodobał się krytykom, lecz nie osiągnął zadowalającego wyniku finansowego. Gracz wciela się w Cuttera Slade'a, który eskortuje naukowców planujących zamknięcie czarnej dziury na planecie kosmitów.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Outcast HD

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze