Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

BioShock oraz Deus Ex: Human Revolution na silniku Unreal Engine 4

Projekty fanów.

Użytkownik serwisu YouTube o pseudonimie „noodlespagoodle” przeniósł kilka lokacji z oryginalnego BioShocka na silnik Unreal Engine 4.

Poniższy film przedstawia ujęcia z podwodnego Rapture, w tym Big Daddy'ego. Twórca zapewnia, że może w przyszłości przygotować większy projekt, w zależności od zainteresowania - dodaje serwis Gamespot.

Nowa wersja silnika graficznego jest ostatnio popularna wśród grafików-amatorów. Kilka tygodni temu informowaliśmy o konwersji City 17 z Half-Life 2, a w sieci znaleźć można także projekt lokacji rodem z Deus Ex: Human Revolution (poniżej).

Epic Games opublikowało Unreal Engine 4 w marcu tego roku. Technologia przystosowana jest obecnie do możliwości komputerów osobistych i urządzeń mobilnych. Pierwsza „poważna” produkcja na tym silniku to horror Daylight, zrecenzowany wczoraj przez Mateusza.

Cover image for YouTube videoBioshock On Unreal Engine 4
Cover image for YouTube videoQuixel Suite - Deus Ex Environment

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

BioShock

iOS, PS3, Xbox 360, PlayStation Vita, PC, Mac

Deus Ex: Bunt Ludzkości

PS3, Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze