Modyfikacja Dark Souls 2 na PC: poprawa grafiki i zmiana tekstur

Aplikacja od twórcy DSfix do DS1.

Peter „Durante” Thoman zasłynął wśród fanów Dark Souls modyfikacją DSfix, rozwiązującą wiele problemów z grą w wersji PC. Później wyręczył także twórców Deadly Premonition, a teraz zabrał się za Dark Souls 2, debiutujące dziś na komputerach osobistych.

Efektem pracy jest aplikacja GeDoSaTo, której głównym celem jest umożliwienie downsamplingu. Program wymusza wyświetlenie gry w dużo większej rozdzielczości, a następnie automatyczne przeskalowanie obrazu do standardowego rozmiaru, w wyniku czego otrzymujemy poprawioną grafikę, zwłaszcza w sferze wygładzania krawędzi.

Nie trzeba chyba dodawać, że wyświetlenie obrazu w dużo większej niż stosowana zazwyczaj rozdzielczość wymaga odpowiedniej konfiguracji sprzętowej i potężnej karty graficznej.

GeDoSaTo pobrać można z oficjalnej strony twórcy. Aplikacja dostępna jest obecnie we wczesnej wersji alpha.

Durante przygotował program dla Dark Souls 2, ale jego ambicje są dużo większe i w przyszłości możemy liczyć na wsparcie także dla innych tytułów.

Poza downsamplingiem, GeDoSaTo umożliwia także modyfikowanie tekstur w grze oraz wprowadzenie kilku dodatkowym efektów graficznych, takich jak rozbudowane ambient occlusion (cieniowanie powierzchniowe), lepsze od domyślnego wygładzanie krawędzi czy głębię ostrości. Szczegóły i poglądowe screeny znaleźć można w artykule serwisu PC Gamer.

1
To nie jest standardowa tekstura

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami