Half-Life 2 na Unreal Engine?

Wizja fana gry.

W listopadzie tego roku strzelanka Half-Life 2 obchodzi dziesiąte urodziny, a klasyczny tytuł od Valve na stałe wpisał się w kanon gier wideo. Produkcja powstała na autorskim silniku Source, ale jak wyglądałyby projekt, gdyby przygotowano go współcześnie, na Unreal Engine?

Na to pytanie odpowiada jeden z użytkowników serwisu Polycount - „Logithx”. Wierny fan przebudował City 17 na potrzeby nowej technologii, z pomocą zestawu Unreal Development Kit. Rezultatem są poniższe obrazki.

Epic Games wydało niedawno nową wersję Unreal Engine, a Logithx planuje już przeniesienie swojej pracy na ten silnik, więc efekty powinny być jeszcze lepsze.

„Nie mogę się doczekać, by zabrać się za UE4” - napisał.

1
2
3

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami