Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bethesda: model subskrypcji w The Elder Scrolls Online to „dobra decyzja”

Ok. 55 zł za 30 dni.

Pete Hines, menedżer odpowiedzialny w Bethesdzie za marketing, wypowiedział się na temat decyzji o oferowaniu The Elder Scrolls Online tylko przy opłacaniu miesięcznego abonamentu.

- Mogę przyznać, że to była wspólna decyzja. To nie tak, że sami się na to zdecydowali. Dużo o tym rozmawialiśmy - mówił Hines na temat współpracy między Bethesdą, a producentem gry - ZeniMax Online Studios, w rozmowie z serwisem Games.On.Net.

- Martwię się o to - dodał. - O wszystko się martwię, to moja praca. Ale myślę, że to dla nas dobra decyzja, z wielu powodów.

- Ewentualny sukces nie będzie zależał od porównań do innych produkcji, ale od wartości, oferowanej za te 15 dolarów abonamentu - mówił Hines. - Jeśli zagwarantujemy zawartość, która przypadnie ludziom do gustu i będą się świetnie bawić, to model subskrypcji będzie uzasadniony. W przeciwnym przypadku będziemy mieli problem.

Menedżer dodał, że zespół deweloperski jest przygotowany na wszystkie ewentualności, ale nie przewiduje konieczności wprowadzania większych zmian.

The Elder Scrolls Online jest już dostępne dla osób zamawiających edycje specjalne - reszta musi czekać do piątku, 4 kwietnia. Obecnie wydano wersje PC i Mac, a w czerwcu gra ukaże się także na PlayStation 4 i Xbox One.

Nie podano jeszcze polskich cen abonamentu, ale 30 dni gry kosztuje w Europie 13 euro (ok. 55 zł). Za 90 dni zapłacimy ok. 150 zł oraz ok. 275 zł za 180 dni. Trzeba też kupić sam tytuł - za ok. 180 zł, z miesięczną subskrypcją.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Elder Scrolls Online

PS5, Xbox Series X/S, PC, Mac

Oczekiwanie na obraz okładki
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze