Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy World of Tanks prezentują nową oprawę graficzną swojej produkcji

Drugi dziennik deweloperski.

Studio Wargaming.net kontynuuje publikację dzienników deweloperskich, w których opisuje zmiany w darmowym World of Tanks. Tym razem deweloperzy prezentują odświeżoną oprawę graficzną.

„Krótko mówiąc, wszystko będzie bardziej szczegółowe, realistycznie i wyraźniejsze” - zapewnia narrator. Znacznej poprawie ulegną modele samych czołgów, składające się teraz średnio z 50 tysięcy polygonów, a nie jak wcześniej - około 15 tys. Dzięki temu znikną „kwadratowe” koła i płaskie tekstury.

Do przygotowania realistycznie odwzorowanych czołgów, Wargaming.net korzysta nawet z trójwymiarowych skanerów laserowych, przenosząc do komputerów prawdziwe maszyny.

„Budynki, powierzchnie, woda i skały - wszystko nabierze realizmu. Szczególną uwagę przykładamy do elementów otoczenia” - obiecują twórcy w dzienniku deweloperskim.

Deweloperzy nie informują jeszcze, kiedy opisywane zmiany zostaną wprowadzone do gry. Poniżej wspomniany materiał wideo na temat grafiki oraz pierwszy odcinek - o fizyce. Polskie napisy włączyć można przy użyciu odpowiedniej opcji wyświetlacza.

Zobacz na YouTube
Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

World of Tanks

Android, iOS, PS4, Xbox One, Xbox 360, PC, Mac, Nintendo Switch

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze