W odpowiedzi na wyższe wyniki sprzedaży notowane przez PlayStation 4, Phil Harrison z Microsoftu wziął w obronę strategię swojej firmy. „To maraton, nie sprint” - przyznał.

1
Phil Harrison

PS4 osiągnęło w tym miesiącu poziom 6 mln egzemplarzy w rękach graczy, podczas gdy ostatni raport na temat Xbox One pochodzi jeszcze ze stycznia, wskazując 3,9 mln.

- Jesteśmy zadowoleni z naszego planu - mówił Harrison w rozmowie z serwisem VentureBeat. - Cieszą nas także wyniki naszych kluczowych marek i umów partnerskich, gdzie w ostatnich tygodniach wymienić można zwłaszcza Titanfall.

- Pojawiają się niezależne badania i ankiety, które pokazują, że sprzedaż Xbox One w Wielkiej Brytanii została podwojona - dodał, mając na myśli ostatni wzrost zainteresowania konsolą w związku z premierą strzelanki od Respawn Entertainment.

Harrison wskazał także, że już we wrześniu sprzęt nowej generacji zadebiutuje na 26 kolejnych rynkach - w tym w Polsce. We wielu z tych krajów PlayStation 4 obecne jest od listopada ubiegłego roku.

Tymczasem osoby, które zdecydowały się na zakup Xbox One, korzystają z urządzenia w pełni - dodaje menedżer. Standardowy użytkownik spędza przy konsoli „ponad pięć godzin dziennie”, w co wliczane jest zapewne oglądanie telewizji i inne usługi rozrywkowe.

Reklama