Titanfall z przepustką sezonową

AKTUALIZACJA: 79 zł za 3 zestawy DLC.

Aktualizacja: Electronic Arts opublikowało szczegóły na temat przepustki sezonowej do Titanfall. Dostęp do trzech planowanych zestawów DLC wyceniono na 79 zł, co oznacza oszczędność na poziomie 15 zł w przypadku kupowania rozszerzeń pojedynczo.

Dodatkowo, zwolennicy wersji PC mogą zdecydować się na zakup Cyfrowej Edycji Specjalnej, z przepustką sezonową w zestawie. Cenę ustalono na 219 zł.

Wydawca nie podaje szczegółowej zawartości planowanych DLC. Ujawniono jedynie, że w każdym z dodatków znajdą się nowe mapy.

*

Oryginalna wiadomość: Współzałożyciel studia Respawn Entertainment, Vince Zampella potwierdził, że debiutująca w przyszłym tygodniu strzelanka Titanfall otrzyma przepustkę sezonową, gwarantującą dostęp do planowanych dodatków DLC.

- Pojawią się płatne rozszerzenia - mówił menedżer w rozmowie z serwisem Gamespot. - Zdecydowaliśmy się na przepustkę sezonową, a gracze otrzymają lepszą ofertę, płacąc z góry. Nie planujemy transakcji cyfrowych. Płacimy z góry i otrzymujemy niższą cenę.

- Planujemy także darmowe aktualizacje. Chcemy dodać rzeczy, z którymi nie zdążyliśmy na premierę pełnej wersji. Dodamy więc prywatne mecze i tego typu elementy, bez dodatkowych opłat.

Zampellę zapytano także o ujawniane w ostatnich tygodniach informacje na temat gry, pochodzące prawdopodobnie z wersji beta.

- Nie czytałem wszystkiego, więc nie mogę niczego potwierdzić. Ale w pewnym momencie pozostaje tylko wzruszyć ramionami i przyznać: „tak, to właśnie to”.

Menedżer podał również szczegóły na temat planowanej kampanii fabularnej:

- Gramy po obu stronach konfliktu. To krótkie doświadczenie, po kilka godzin na frakcję, a potem nie trzeba już do tego wracać. Można powtarzać kampanię, ale nie trzeba, wskakując od razu do trybu wieloosobowego.

Rozmowę zakończył temat wersji na Xboksa 360. W założeniach, wszystkie wydania sprzętowe mają oferować identyczne „doświadczenie”.

- Taki jest plan. Gra nie jest oczywiście ukończona. Zewnętrzne studio przygotowuje konwersję, a my zaplanowaliśmy aktualizację naszych wersji już pierwszego dnia, więc teraz muszą zintegrować te zmiany na X360, więc są nieco opóźnieni. Celem jest maksymalne podobieństwo, ale oczywiście nie uda się tego osiągnąć w stu procentach, ponieważ jest to słabszy system.

Titanfall ukaże się także na PC i Xbox One, 13 marca.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami