Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wargaming zapowiada „kluczowe zmiany technologiczne” w World of Tanks na 2014 r.

Dynamiczne zawieszenie i więcej szczegółów.

Firma Wargaming poinformowała, że rok 2014 będzie czasem „kluczowych zmian technologicznych w World of Tanks”.

Twórcy zapowiadają między innymi nowy system przetwarzania grafiki, co poskutkuje zwiększoną liczbą detali w modelach i większym realizmem. W planach jest też rozwój silnika fizycznego: podatne na zniszczenia otoczenie, dynamiczne zawieszenia czołgów, urywanie wieżyczek przy wybuchach czy odpadające mniejsze elementy maszyn.

„To będzie przełomowy rok dla gry” - komentuje Mike Zhivets, producent World of Tanks. „Zaplanowane usprawnienia dotkną każdego kluczowego aspektu gry i sprawią, że zarówno wygląd jak i mechanika przeniosą tytuł na nowy poziom realizmu i immersji.”

Producenci zamierzają przedstawiać innowacje w cyklu dzienników deweloperskich. Pierwszy film oraz garść obrazków z nowymi modelami czołgów poniżej:

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

World of Tanks

Android, iOS, PS4, Xbox One, Xbox 360, PC, Mac, Nintendo Switch

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze