Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Torment: Tides of Numenera skorzysta z technologii Pillars of Eternity

Dwa klasyczne RPG dzielą się pomysłami.

Dwie produkcje RPG, wzorujące się na klasycznych przedstawicielach tego gatunku, podzielą się elementami silnika graficznego. Mowa o Torment: Tides of Numera od inXile Entertainment, które powstanie na bazie technologii stworzonej na potrzeby Pillars of Eternity od Obsidian Entertainment.

„Ostatnio koncentrujemy się bardziej na tworzeniu estetyki i środowisk w grze” - napisali twórcy pierwszej produkcji w najnowszej aktualizacji na oficjalnej stronie.

„W marcu ubiegłego roku ogłosiliśmy, że współpracujemy z Obsidianem nad technologią. Z przyjemnością oznajmiam, że idziemy krok dalej i porozumieliśmy się ostatnio w sprawie licencjonowania rozwiązań z Pillars of Eternity na potrzeby Torment.”

„Daje nam to punkt początkowy dla niektórych systemów i procesów produkcyjnych, takich jak tworzenie dwuwymiarowych środowisk” - tłumaczą deweloperzy duchowego następcy Planescape: Torment. „Oznacza to, że więcej środków uda się przeznaczyć na inne elementy gry, co poskutkuje ogólną poprawą jakości.”

Pillars of Eternity bazuje na popularnym silniku Unity, ale na potrzeby produkcji powstało także wiele własnych rozwiązań, z których skorzysta właśnie sfinansowane na Kickstarterze Torment: Tides of Numera. Twórcy tej gry kończą obecnie prace nad Wasteland 2.

Poniżej zwiastun prezentujący niektóre rozwiązania techniczne:

Read this next