Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowe odsłony Call of Duty będą powstawały przez trzy lata, premiery nadal co rok

Sledgehammer dołącza jako trzecie studio.

Twórcy kolejnych odsłon popularnej serii Call of Duty otrzymają więcej czasu na prace - Activision zmieniło cykl produkcyjny, a każda gra będzie teraz powstawać przez trzy lata, a nie jak dotychczas - przez dwa.

Aby upewnić się, że nowe odsłony są gotowe na coroczną premierę, do dwójki dotychczasowych deweloperów - Infinity Ward i Treyarch - dołączy Sledgehammer Games, które w przeszłości wspomagało między innymi tworzenie Modern Warfare 3.

Informacje ogłoszono podczas konferencji z inwestorami, zorganizowanej po ogłoszeniu najnowszych wyników finansowych przez Activision. „To da naszym projektantom więcej czasu na innowacje w każdym tytule. Jednocześnie, twórcy zawartości będą mogli skupić się bardziej na DLC i mikro-DLC, które stały się ważnym źródłem przychodów i pozwalają podtrzymać zainteresowanie graczy” - mówił szef Activision Publishing, Eric Hirshberg.

„Nasze zespoły będą też mogły przeznaczyć więcej czasu na dopracowywanie szczegółów, upewniając się, że fani za każdym razem otrzymują jak najlepszą produkcję.”

Sledgehammer Games powstało w 2009 roku, a założyciele firmy odegrali ważną rolę przy Dead Space w Visceral Games, pracując jeszcze w Electronic Arts. Wnioskując po dotychczasowym kalendarzu wydawniczym, gra z serii Call of Duty od Treyarch ukaże się w 2015 roku, później kolej na Infinity Ward, a za tegoroczną odsłonę odpowiada właśnie Sledgehammer.

„Udowodnili swoje umiejętności w przeszłości, przy Call of Duty: Modern Warfare 3 oraz innych wysokiej klasy produkcjach” - dodał Hirshberg.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Call of Duty: Modern Warfare 3

PS3, Xbox 360, Nintendo Wii, PC, Nintendo DS

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze