Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Przygodowa gra akcji The Order: 1886 zadziała w 1080p i 30 klatkach na sekundę

Gra nie ma trybu sieciowego.

Studio Ready at Dawn potwierdziło, że ekskluzywna dla PlayStation 4 gra The Order: 1886 zadziała w rozdzielczości 1080p, przy 30 klatkach na sekundę.

„Obecnie nie celujemy w 60 klatek na sekundę. W grze z perspektywą pierwszej osoby na pewno ma to sens. Także bijatyki są bez wątpienia nakierowane na 60 FPS” - mówił szef studia, Ru Weerasuriya, w usuniętej już rozmowie z serwisem Play3.

„Ale my koncentrujemy się na filmowym doświadczeniu, w pełnym HD - 1080p. Ograniczamy się do płynnych 30 klatek na sekundę, stawiając raczej na spektakularne efekty i najwyższą rozdzielczość.”

Tymczasem współzałożyciel i deweloper odpowiedzialny za technologię w Ready at Dawn, Andrea Pessino ujawnił na Twitterze, że w The Order: 1886 nie będzie trybów sieciowych.

„Bez multiplayera. To przygodowa gra akcji z widokiem w perspektywie trzeciej osoby, koncentrująca się na kampanii dla jednego gracza” - napisał w odpowiedzi na pytanie użytkownika.

Takie stanowisko wywołało krytykę, na co twórca odparł: „Lepiej zrobić jedną rzecz dobrze niż kilka na pół gwizdka. Staramy się zbudować doświadczenie, które zadowoli graczy.”

Projekt The Order: 1886 po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów E3, oferując jedynie krótki trailer, nie zdradzający wielu szczegółów na temat gry. Dowiedzieliśmy się, że fabuła toczy się w alternatywnej rzeczywistości Londynu lat 40., po rewolucji przemysłowej. Podobnie jak w serii Assassin's Creed, podczas rozgrywki spotkamy szereg historycznych postaci.

Więcej informacji znaleźć można w podsumowaniu pierwszych zapowiedzi oraz w naszym wywiadzie z Ru Weerasuriya.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Order: 1886

PS4

Powiązane tematy
PS4
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze