Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Problemy z przepustką sezonową The Wolf Among Us na konsoli Xbox 360

AKTUALIZACJA: Poszkodowani otrzymają kody.

Aktualizacja: Microsoft rozesłał poszkodowanym graczom kody, umożliwiające posiadaczom przepustek sezonowych pobranie drugiego epizodu The Wolf Among Us.

Przedstawiciel studia Telltale potwierdził na forum dyskusyjnym, że opracowywana jest też aktualizacja gry, dzięki której problem nie powtórzy się w przyszłości.

*

Oryginalna wiadomość: Liczni posiadacze przepustek sezonowych do przygodowego The Wolf Among Us na Xboksie 360 donoszą o problemach z pobraniem nowego odcinka.

Gracze powinni móc ściągnąć drugi epizod bez dodatkowych opłat, ale system nadal domaga się pełnej kwoty za pojedynczy epizod, czyli 18 zł. W części przypadków chęć przystąpienia do rozgrywki zakończyła się automatycznym obciążeniem karty kredytowej, po nieostrożnym potwierdzeniu płatności.

W pełnym raportów od poszkodowanych osób temacie na oficjalnym forum dyskusyjnym studia Telltale ujawniono, że problem leży po stronie Microsoftu.

„Zdajemy sobie sprawę z problemów z Xbox Live Marketplace, dotykających posiadaczy przepustek sezonowych do The Wolf Among Us, gdzie pojawia się opcja zakupu, pomimo posiadania season passa” - napisał producent gry. „Wszystko wskazuje na to, że to problem z Xbox Live, dotyczący wielu tytułów z ofertą DLC. Microsoft pracuje nad rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności.”

„Część użytkowników Xbox Live może doświadczać czasowych problemów ze ściągnięciem drugiego odcinka The Wolf Among Us” - komentuje dla Eurogamera przedstawiciel Microsoftu. „Nasi inżynierowie pracują nad rozwiązaniem problemu. W międzyczasie przepraszamy za przerwę.”

Zobacz na YouTube

Read this next