Steam umożliwia własnoręczne anulowanie zamówień przedpremierowych

Nie potrzeba już pomocy technicznej.

Użytkownicy Steama donoszą na oficjalnym forum dyskusyjnym, że właściciele platformy wprowadzili możliwość własnoręcznego anulowania zamówień przedpremierowych w cyfrowym sklepie.

Użytkownik o prostym pseudonimie „{\VoX Puffy/}” wykonał zrzut z ekranu, prezentujący opcję „refund an item” (ang. zwrot kosztów za zamówienie) pod preorderem na Broken Age. Informację potwierdza także serwis Polygon.

Dotychczas gracze korzystający ze Steama musieli prosić o anulowanie zakupu pomoc techniczną, co wiązało się z dodatkowym procesem i czasem oczekiwania. Cyfrowy sklep Valve pobiera pieniądze już w chwili złożenia zamówienia, a nie w dniu premiery gry.

Nie jest jasne, czy pieniądze wracają na konto gracza, czy tylko do portfela na Steamie.

Opcję zwrotu pieniędzy oferuje także Electronic Arts w Originie (do 24 godzin po pierwszym włączeniu) oraz GOG (w przypadku problemów technicznych).

1
Nowa opcja. Fot. Polygon

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami