Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Wiedźmina 3 nie naśladują Demon's Souls, chcą przyciągnąć nowych graczy

Walka inspirowana Batman: Arkham Asylum.

Opublikowany niedawno wywiad z Marcinem Iwińskim ujawnił kilka nowych szczegółów na temat rozgrywki w Wiedźminie 3. Polski menedżer opowiadał między innymi o poziomie trudności.

Dziennikarz serwisu IGN India zauważył, że w drugiej odsłonie serii gracze często skarżyli się na wysoki poziom trudności na samym początku rozgrywki.

- Nazywamy to wschodnioeuropejskim systemem immersji, gdzie od razu wrzucamy graczy na głębokie wody - śmieje się współzałożyciel CD Projektu. - Mówiąc poważnie, czytając recenzje zauważyłem, że zachodni dziennikarze zginęli kilka razy w prologu i nie była to dobra rzecz.

- Nie mamy ambicji być Demon's Souls. Pracujemy nad balansowaniem rozgrywki, by gracze poznali świat i mechanikę rozgrywki bez rzucania kontrolerem. Jeśli tego nie chcemy, Wiedźmin 3 nie będzie trudny. Ale jeśli interesuje nas wyzwanie, wymagania spełni tryb hardcore.

- Gra w Wiedźmina 3 powinna być dostosowana do każdego użytkownika. Oczywiście, naszą grupą docelową są fani RPG, ale planujemy rozszerzyć zasięg o osoby, które chcą poznać fabułę i cieszyć się walką w stylu hack'n'slash.

Iwiński po raz kolejny powtarzał, że w pełnej wersji znajdziemy 36 zakończeń, a wypełnienie głównego wątku fabularnego powinno zająć 50 godzin, a z misjami pobocznymi nawet 100 - 120. Menedżer mówił także na temat systemu walki, ujawniając inspirację dokonaniami serii Batman.

- W Batman: Arkham Asylum dostrzegliśmy bardzo fajny system. Nie chcę wskazywać żadnych podobieństw, ale na pewno te rozwiązania były dla nas motywacją. Mogę obiecać, że walka w Wiedźminie 3 już teraz daje dużo frajdy i ciągle ją balansujemy, by znaleźć złoty środek.

W ostatniej części trylogii ważniejszą rolę odegra polowanie na potwory, a Geralt pozna słabsze strony kreatur czytając księgi i rozmawiając z tubylcami, co często doprowadzi także do zadań pobocznych.

Najnowszy wywiad to również pierwsze spojrzenie na wymagania sprzętowe, ale niestety bez żadnych konkretów.

- Wkrótce opublikujemy więcej informacji, ale można już zacząć oszczędzać na nowe podzespoły - śmieje się Iwiński.

Wiedźmin 3: Dziki Gon trafi w tym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Trailer

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze