Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Producent Tomb Raider: Definitive Edition opowiada o nowej technologii

Pot, krew i łzy.

Square Enix opublikowało nowy dziennik deweloperski Tomb Raider: Definitive Edition, w którym producent wykonawczy Scot Amos opisuje niektóre z technologii zastosowanych w wersji na sprzęt nowej generacji.

- Cały model Lary został zaktualizowany, zarówno tekstury jak i materiały. Dodaliśmy dynamiczne efekty dla oświetlenia skóry oraz dla tkanin, które zmieniają się w kontakcie z potem, błotem i krwią podczas wędrówki.

Deweloper zapewnia, że sama głowa bohaterki jest teraz nawet pięciokrotnie dokładniejsza, z większą liczbą detali oczu, nosa, ust i policzków oraz nowymi teksturami.

- Lara przeszła wszystko na tej wyspie i chcemy, by gracze poczuli, że są częścią świata, by dostrzegli realizm i odczuwany przez nią ból - mówi Amos.

Tomb Raider: Definitive Edition zadebiutuje 31 stycznia, na PlayStation 4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tomb Raider: Definitive Edition

PS4, Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze