Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tomb Raider: Definitive Edition - porównanie jakości grafiki na PS3 i PS4

Nowa-stara Lara.

Serwis IGN opublikował porównanie oprawy graficznej w Tomb Raider: Definitive Edition zestawiając oryginalną edycję PlayStation 3 z nowym wydaniem na PS4.

Narratorem w materiale wideo jest producent wykonawczy Scot Amos. Zaprezentowano nowy model głównej bohaterki, rozbudowany system cząsteczek i tekstury w wyższej rozdzielczości - powiększone nawet czterokrotnie.

Widać także efekty ulepszonego systemu fizyki, który wpływa na włosy Lary, przenoszony przez nią ekwipunek czy rośliny w świecie gry.

Nowa edycja zadebiutuje 31 stycznia, zawierając wszystkie wydane do tej pory dodatki DLC, rozszerzające tryb dla wielu graczy o nowe mapy i uzbrojenie.

Cover image for YouTube videoTomb Raider: Definitive Edition - PS4/PS3 Comparison and Analysis

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tomb Raider: Definitive Edition

PS4, Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze